مالک درویشی، عضو هیئت امنای بقعه محمدبن باقر رامشیر در گفتوگو با خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، جشن عید غدیرخم دوشنبه 29 شهریورماه در بقعه محمد بن باقر رامشیر برگزار میشود.
وی با بیان اینکه امامزاده محمدبن باقر از نوادگان امام موسی کاظم(ع) است، گفت: بنای این بقعه 800 تا 900 سال قدمت داشته و هماکنون با همکاری اوقاف خوزستان خیران و هیئت امنا مراحل تجهیز و ساخت صحن شبستان حرم آغاز شده است.
درویشی گفت: این بقعه هم اکنون دارای سرویس بهداشتی، جاده آسفالت، انرژیهای برق و گاز است. در مراسم جشن عید غدیر هیئات مذهبی شهرهای ماهشهر و رامشیر حضور خواهند داشت.
درود بر بانیان این بقعه متبرکه مخصوصاً جناب حاج مالک درویشی.