گردهمائی هیئات مذهبی شهرستان خرم‌دره برگزار می‌شود
کد خبر: 3533023
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸
نجفی:

گردهمائی هیئات مذهبی شهرستان خرم‌دره برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: کارشناس تشکل‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم‌دره از برگزاری گردهمائی با حضور مسئولان هیئات مذهبی و مادحین در این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام قربانعلی نجفی، کارشناس تشکل‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم‌دره در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان، عنوان کرد: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم‌دره با همکاری شورای هیئات مذهبی و کانون مادحین در راستای انسجام بخشی و آماده شدن شهرستان برای برگزاری مراسم ماه محرم و صفر، گردهمائی مسئولان هیئات و مادحین شهرستان را امروز پنجم مهرماه سال‌ جاری در سالن فرمانداری شهرستان خرم‌دره برگزار می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه اقامه امر به معروف و نهی از منکر مهم‌ترین درس عاشورا برای زندگی امروزی ما است، یادآور شد: امام حسین(ع) برای به پا داشتن این فریضه الهی مهم، نهضت خود را به سرانجام رساندند و جان خود را در این راه فدای اسلام کردند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه شهادت امام حسین(ع) در راه امر به معروف و نهی از منکر بیانگر اهمیت این فریضه الهی است، تأکید کرد: علما، مادحین و مسئولان هیئات مذهبی باید از ظرفیت ماه محرم و صفر برای ترویج هر چه بیشتر این فریضه الهی استفاده کنند.

captcha