کد خبر: 3533613
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵

کاشت 5 نخل به یاد شهیدان شهر آبادان

گروه اجتماعی: به‌مناسبت پنجم مهرماه سالروز شکست حصر آبادان، 5 نخل به‌صورت نمادین در محوطه سینما نفت آبادان کاشته شد.

‌غلامحسین غلامعلیان، رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار کرد: 5 مهر را فرصتی برای گرامیداشت شهدای 8 سال دفاع مقدس دانستیم و به این مناسبت، روز گذشته 5 نخل در محوطه روبه‌روی سینما نفت (تاج) به یاد شهدای آبادان کاشته شد.
وی ادامه داد: ‌در برنامه است که به نام تمامی شهدای آبادان یک نخل به صورت نمادین در آبادان کاشته شود و از آنجا که زمان کاشت نخل محدود است، این امر به صورت متوالی در زمان‌های مشخص انجام خواهد شد.
captcha