وی گفت: این گروه که مسئولیت آن را مهدی رحیمی بر عهده دارد و مورد حمایت گروه انجمن هنرهای نمایشی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی است، در حال حاضر مشغول تمرین هستند و اجرای آن در محل سالن علامه فرزان بیرجند است.
معاون هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسانجنوبی اظهار کرد: همچنین امشب و فردا شب 15 و 16 مهرماه در محل پارک توحید بیرجند گروه نمایش تعزیه روستای مهموئی بعد از نماز مغرب و عشاء اجرای نمایش دارند.
زمزم یادآور شد: همچنین مجوز یک گروه نمایش تعزیه در آرین شهر صادر شده و لازم به ذکر است گروه نمایش با کاروان نینوا ظهر عاشور به سمت قتلگاه نمایش خیابانی دارند.