آموزش غیر‌حضوری قرآن و نهج‌البلاغه در مؤسسه علی‌بن موسی‌الرضا(ع)
کد خبر: 3538902
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹

آموزش غیر‌حضوری قرآن و نهج‌البلاغه در مؤسسه علی‌بن موسی‌الرضا(ع)

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مؤسسه علی‌بن موسی‌الرضا(ع)، دوره حفظ قرآن و نهج‌البلاغه را به صورت غیرحضوری برپا می‌کند.

مهدی مددی، مدیر مؤسسه علی‌بن موسی‌الرضا(ع) زرین‌شهر در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان این مطلب گفت: مؤسسه علی‌بن موسی‌الرضا(ع) زرین‌شهر استان اصفهان، به منظور ارائه آموزش‌های حفظ قرآن و نهج‌البلاغه به علاقه‌مندان، اقدام به برپایی دوره‌های غیرحضوری کرده است.
وی ادامه داد: این دوره به صورت تلفنی تحت نظارت فهمیده، حافظ قرآن کریم و مدرس بین ‌المللی تقویت حافظ  در برنامه‌ریزی‌های مشخص بر اساس شرایط داوطلب ارائه می‌شود.
مددی با اشاره به اینکه افرادی که در این مرحله شرکت می‌کنند باید تسلط به روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم داشته باشند، بیان کرد: تسلط به تلاوت قرآن کریم برای شرکت کنندگان در این دوره  غیر حضوری ضروری است.
 مدیر مؤسسه به برخی از ویژگی‌های این دوره اشاره کرد و افزود: امکان دریافت مدارک کارشناسی از وزارت علوم، دریافت پایان‌نامه  معتبر کشوری، دریافت کمک هزینه حج عمره پس از حفظ قرآن کریم، بهره‌مندی از اساتید مجرب و برنامه آموزشی مناسب، تعیین زمان کلاس به صورت دلخواه توسط قرآن پژوهان از جمله امتیازات این طرح است.
گفتنی است؛ علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره52272277 تماس حاصل کرده و یا به آدرس www.quranir.ir مراجعه کنند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۵:۵۶
0
0
آموزش غیرحضوری قرآن و نهج البلاغه برای استفاده کاربران و علاقمندان خیلی راحتتر و آموزنده‌تر است
captcha