برپایی مسابقات «مدهامتان» شهر تهران + عکس
کد خبر: 3543246
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵

برپایی مسابقات «مدهامتان» شهر تهران + عکس

گروه مسابقات: مسابقات قرآنی «مدهامتان» شهر تهران صبح امروز، 14 آبان در مسجد قاسم ابن الحسن(ع) تهران با حضور بیش از 350 آقا و خانم برگزار شد.

مدهامتان
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) یازدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان ویژه آقایان و بانوان شهر تهران، اسلامشهر، شهرری و شمیرانات صبح امروز، 14 آبان با حضور بیش از 350 نفر در تهران برگزار شد.
مکان برپایی این آزمون در رشته‌های اذان(ویژه آقایان) قرائت و حفظ کل قرآن کریم، مسجد قاسم ابن الحسن(ع) واقع در اتوبان شهید محلاتی تهران است. در مجموع از استان تهران از هر رشته در بخش آقایان و بانوان سه نفر به مرحله کشوری که به میزبانی استان قم برپا می‌شود، راه خواهند یافت.
برپایی مسابقات «مدهامتان» شهر تهران
صبح امروز نیز احمد مسجدجامعی، عضو شورای اسلامی شهر تهران، برزین ضرغامی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، حمید صابرفرزام، رئیس سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور و مدیرعامل ایکنا و حجت‌الاسلام امیر شمس، سرپرست دبیرخانه کانون‌های مساجد استان تهران در محل این آزمون حضور یافتند و بازدیدی از روند اجرای این مسابقات داشتند.
مسابقات مدهامتان بین اعضای کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کشور که سن بین 18 تا 30 سال دارند، برپا می‌شود. رشته تفسیر، مفاهیم قرآن و نهج البلاغه این دوره از مسابقات به صورت همزمان و سراسری و به طریق اینترنتی پنجم آذرماه برگزار خواهد شد.
این رقابت‌ها در مرحله استانی خود قرار دارد و طی هفته های اخیر تمامی استان‌ها در حال برگزاری این مسابقات هستند تا نفرات برتر به مرحله کشوری راه یابند.
گزارش تصویری مسابقات مدهامتان شهر تهران
گزارش تصویری بازدید از مجتمع فرهنگی و مسجد قاسم ابن الحسن(ع)
captcha