انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان آموزش و پرورش و مؤسسه دارالحافظین قرآن آذربایجان غربی
کد خبر: 3543727
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان آموزش و پرورش و مؤسسه دارالحافظین قرآن آذربایجان غربی

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر عامل مؤسسه دارالحافظین قرآن کریم آذربایجان‌غربی گفت: تفاهم‌نامه همکاری مابین اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی و مؤسسه دارالحافظین قرآن کریم استان منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌غربی، مهدی کاتب، مدیر عامل مؤسسه دارالحافظین قرآن کریم آذربایجان‌غربی در این باره گفت: با هدف توسعه و گسترش فرهنگ غنی قرآنی در بین دانش آموزان و دبیران و همچنین استفاده از توان بخش تخصصی و مردمی موسسه دارالحافظین قرآن کریم در مدارس، تفاهم نامه همکاری مابین موسسه و اداره کل آموزش و پرورش استان منعقد شد.
کاتب گفت: برنامه ریزی برای اجرای فعالیت های آموزشی قرآنی، فرهنگی، نمایشگاهی ، برنامه های ویژه مناسبت های دینی و مذهبی متناسب با اهداف برنامه های قرآنی آموزش و پرورش از سوی موسسه و همچنین همکاری اداری و آموزشگاهی در تسهیل روند اجرای برنامه ها از سوی اداره کل آموزش و پروش استان از جمله مفاد این تفاهم نامه است.
وی با بیان اینکه این تفاهم نامه برای دومین سال پیاپی هست که مابین موسسه و اداره کل آموزش و پروش منعقد می شودافزود: اجرای برنامه های فرهنگی و تربیتی در مدارس و تربیت نیروی های متخصص قرآنی از جمله اقدامات موسسه در سالهای گذشته پیرو این تفاهم نامه بود.
مدیر عامل موسسه دارالحافظین قرآن کریم اضافه کرد : یکی از اهداف اصلی موسسه جذب و تربیت نیروی های متخصص قرآنی است که این تفاهم نامه در پیشبرد این هدف بسیار با اهمیت است.
منبع: ایسنا
captcha