کد خبر: 3544024
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵

برگزاری دوره قرآنی ضمن خدمت ویژه معلمان اهوازی

گروه فعالیت‌های قرآنی: دوره ضمن خدمت ویژه معلمان پایه‌های سه تا شش ابتدایی و دبیران قرآن و دینی دوره‌های متوسطه اول و دوم شهرستان اهواز در رشته‌های روخوانی و روانخوانی از سوی دارالقرآن کوثر ناحیه 3 آموزش و پرورش شهرستان اهواز برگزار خواهد شد.

فریده کوتی، مدیر دارالقرآن کوثر ناحیه 3 آموزش و پرورش اهواز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، از برگزاری دوره ضمن خدمت ویژه معلمان قرآن شهرستان اهواز خبر داد.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام در این دوره از 8 آبان آغاز شده و تا 19 آبان انجام می‌شود، افزود: این دوره از 22 آبان‌ماه آغاز خواهد شد و برنامه آموزشی آن نیز 2 جلسه در هفته ویژه خانم‌ها و 2 جلسه در هفته ویژه آقایان خواهد بود.

کوتی با اشاره به اینکه این دوره ویژه معلمان پایه‌های سه تا شش ابتدایی و دبیران دینی و قرآن متوسطه اول و دوم شهرستان است، افزود: پیش از آغاز دوره از شرکت‌کنندگان آزمون تعیین سطح اخذ و سطح آن‌ها معین خواهد شد. این دوره در رشته‌های روخوانی و روانخوانی قرآن ارائه می‌شود.

مدیر دارالقرآن کوثر ناحیه 3 آموزش و پرورش شهرستان اهواز با بیان اینکه ظرفیت شرکت در این دوره 300 نفر است، گفت: در صورت استقبال از این دوره، دوره ضمن خدمت دیگری نیز برگزار خواهد شد.

captcha