وی با بیان اینکه ثبتنام در این دوره از 8 آبان آغاز شده و تا 19 آبان انجام میشود، افزود: این دوره از 22 آبانماه آغاز خواهد شد و برنامه آموزشی آن نیز 2 جلسه در هفته ویژه خانمها و 2 جلسه در هفته ویژه آقایان خواهد بود.
کوتی با اشاره به اینکه این دوره ویژه معلمان پایههای سه تا شش ابتدایی و دبیران دینی و قرآن متوسطه اول و دوم شهرستان است، افزود: پیش از آغاز دوره از شرکتکنندگان آزمون تعیین سطح اخذ و سطح آنها معین خواهد شد. این دوره در رشتههای روخوانی و روانخوانی قرآن ارائه میشود.
مدیر دارالقرآن کوثر ناحیه 3 آموزش و پرورش شهرستان اهواز با بیان اینکه ظرفیت شرکت در این دوره 300 نفر است، گفت: در صورت استقبال از این دوره، دوره ضمن خدمت دیگری نیز برگزار خواهد شد.