6 درصد آزادگان کشور گیلانی هستند
کد خبر: 3544683
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵
مدیرکل بنیاد شهید گیلان:

6 درصد آزادگان کشور گیلانی هستند

گروه اجتماعی: پاکاری با بیان اینکه استان گیلان 2 هزار و 643 آزاده سرافزار دارد، عنوان کرد: این تعداد، 6 درصد جامعه آماری آزادگان کشور را در بر می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، عبدالله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان روز گذشته، 18 آبان در دیدار با جمعی از آزادگان استان، اظهار کرد: آزادگان گنجینه‌های گرانبها و اسوه‌های صبر و مقاومت هستند که امروز باید به عنوان الگویی برای همه جوانان مطرح شوند.

وی با اشاره به ظرفیت ارزشمند جامعه ایثارگری، افزود: امروزه بسیاری از ایثارگران در رده‌های عالی مدیریتی مشغول خدمت می‌باشند که ما وظیفه داریم از تجربیات و توانمندی‌های همگان در جهت پیشبرد سیاست‌های بنیاد استفاده کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید گیلان با بیان اینکه آزادگان با وجود تمام فشارها و شکنجه‌های جسمی و روحی، روحیه خود را حفظ کردند و دست از اعتقادات خود نکشیدند، گفت: امروز وجود ارزشمند آزادگان همچون گذشته منشا خیر و برکت برای این سرزمین است و آزادگان سرافراز ایران اسلامی اسوه‌های صبر، استقامت و پایداری شدند.

پاکاری درخصوص روند پیگیری مطالبات آزادگان گزارشی ارائه کرد و با بیان اینکه استان گیلان 2 هزار و 643 آزاده سرافزار دارد و عنوان کرد: این تعداد، 6 درصد جامعه آماری آزادگان کشور را در بر می‌گیرد.

این مقام مسئول حضور ایثارگران و رزمندگان در طول حیات انقلاب اسلامی را خنثی‌کننده توطئه‌ های شوم دشمنان علیه ملت ایران دانست و عنوان کرد: اقتدار و سربلندی نظام ثمره ایثار و فداکاری دلیرمردانی است که راهشان راه امام و شهداست.

وی بیان کرد: یادبود رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و حفظ ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و توسعه آن به بدنه جامعه و انتقال به نسل‌های آینده وظیفه سنگین ما در عصر حاضر می‌باشد.

captcha