پیام تسلیت فرهنگسرای رسانه در پی شهادت «محسن خزایی»
کد خبر: 3545535
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸

پیام تسلیت فرهنگسرای رسانه در پی شهادت «محسن خزایی»

کانون خبرنگاران نبأ: فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی، شهادت محسن خزایی، خبرنگار و سرباز جبهه آگاهی‌بخشی در خط مقاومت سوریه را تبریک و تسلیت عرض می‌کند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی، ظلم و جنایت تروریست‌های تکفیری تا نهایت توحش پیشرفته تا آنجا که بر خلاف تمام معاهدات بین‌المللی و قوانین جهانی حتی خبرنگاران و اهالی رسانه نیز از دامنه جنایات آنان خارج نشده و هدف مشخص تیرهای تروریست‌ها قرار گرفته‌اند.
بی‌شک، انتقام خون مطهر شهیدان رسانه‌ای کشورمان، توجه کلیه رسانه‌ها به اخبار وقایع و تحولات سوریه است که حکایت از شکست‌های مکرر تروریست‌های غربگرا داشته وفاق و همدلی معتقدین به کلیه ادیان الهی به ویژه مسلمانان شیعی و سنی سوریه را به نمایش می‌گذارد و اخبار دقیق و سریع اهالی رسانه از جنایات دردمنشانه استکبار جهانی چهره زر و زور و تزویر را بیش از پیش نمایان خواهد ساخت.
فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی، شهادت افتخارآمیز شهید «محسن خزایی»، خبرنگار و سرباز جبهه آگاهی‌بخشی و اطلاع رسانی را به خانواده این شهید سرافراز، خانواده بزرگ رسانه‌ای کشور، به ویژه رسانه ملی و ملت بزرگ ایران، تبریک و تسلیت عرض می‌‌کند.
شهید خزایی، خبرنگار اعزامی خبرگزاری صداوسیمای جمهوری اسلامی عصر شنبه، 22 آبان در منطقه عملیاتی حلب سوریه بر اثر اصابت ترکش ناشی از انفجار خمپاره به ناحیه سر به شهادت رسید.
captcha