به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، علیرضا جمشیدی، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی امروز، 6 آذر در نشست ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، گفت: تمام دنیا مرز تخلف و جرم را از یکدیگر جدا کردهاند و با تخلفات با دیدگاه ویژه رسیدگی میشود.
وی با بیان اینکه
دولت برای اداره حاکمیت مقررات خوبی را وضع می کند، افزود: دولت متولی رسیدگی به
تخلفات در کشور است.
معاون وزیر
دادگستری تصریح کرد: سازمان تعزیرات حکومتی دارای صلاحیت های مختلفی است که یکی از مهترین آنها مبارزه با پدیده
قاچاق کالا و ارز است.
جمشیدی با
بیان اینکه باید در کمترین زمان به پروندههای تخلف قاچاق رسیدگی کنیم، متذکر شد:
لازم است میان سازمان تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف تعامل سازنده و همکاری قوی تری
برقرار شود تا با نگاهی پیشگیرانه و مثبت امور را مدیریت کنیم.
وی به بازرسی
از 4 هزار انبار در شهر ری تهران اشاره کرد و گفت: در یک روز 300 تا 500 میلیارد
تومان قاچاق کشف شد.
جمشیدی با بیان
اینکه پول های نامشروع حاکمیت را فاسد میکند، یادآور شد: پولهای نامشروع و کثیف
موجب فساد در ابعاد مختلف جامعه و حاکمیت میشود.
رئیس سازمان
تعزیرات حکومتی با بیان اینکه قاچاق فراتر از پدیده اقتصادی است، خاطرنشان کرد: اقدامات
ویژهای در کشور در راستای این پدیده شوم انجام شده است.
وی فساد مالی
و اداری در کشور را مصیبت بزرگی دانست و گفت: فساد اداری بنیان کشور را سست میکند.
ایران رتبه 130 را در فساد اداری دارد.
جمشیدی با تاکید
بر لزوم افزایش هماهنگی و همکاری همه دستگاه ها، خاطرنشان کرد: باید برخورد موثر و
پیشگیری مفصل در کنار هم شکل گیرد تا در زمان کوتاهی شاهد کاهش تخلفات باشیم.