به گزارش خبرگزاری بینالمللی قرآن (ایکنا) از هرمزگان، محمود رجبی امروز 15 دیماه در جمع خبرنگاران بیان کرد: تاکنون ۵۰ گفتمان دینی در دانشگاههای استان برگزارشده و تا پایان سال جاری نیز ۳۰ گفتمان دیگر برگزار میشود.
وی، هدف از اجرای گفتمانها را ارتقای سطح دینی، ارزشی و
اعتقادی دانشجویان عنوان کرد و افزود: گفتمانهای دینی از طریق پاسخ به شبهات دینی
نقش مهمی در ارتقای باورهای دینی و آگاهسازی جوانان ایفا میکنند.
کارشناس آموزش تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به اهمیت
برگزاری این گفتمانها تصریح کرد: برگزاری گفتمانهای دینی در بین جوانان در
مدارس، دانشگاهها و مساجد با موضوعهای مختلف میتواند نقش بسزایی در ارتقای
باورهای دینی و خودباوری داشته باشد.
رجبی بابیان اینکه گفتمان دینی و فعالیت تبلیغی چهره به
چهره در جوانان مؤثر است، تصریح کرد:جوانان بر پایه اعتقادات دینی و معارف اسلامی
مسائل را درک میکنند و ایجاد ارتباط میان مبلغ و مخاطب این گفتمانها را ارتقا میدهد.