کد خبر: 3560261
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳

سلفی پلیس‌ آمریکا مقابل خانه در حال سوختن + عکس

طبق گزارشی جدید دو پلیس لانگ آیلند آمریکا در مقابل خانه‌ای درحال سوختن اقدام به عکس گرفتن از خود کردند.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللي قرآن(ایکنا) به نقل از تسنیم، شبکه ان بی سی با انتشار تصاویری از این دو پلیس گزارش داد که روز پنجشنبه، 16 دی، دو افسر پلیس ظاهرا در مقابل خانه‌ای در منطقه یونیون دیل که طعمه حریق شده بود از خود عکس گرفتند.
 
اداره پلیس منطقه ناسائو در بیانیه‌ای اعلام کرد: محتوای این ویدئو بسیار نگران کننده است و اداره پلیس درحال انجام تحقیقات در این باره است. اگر مشخص شود که این افسران قوانین اداره پلیس را نقض کرده‌اند متناسب با آن تنبیه خواهند شد.


captcha