راه‌اندازی مجمع خیرین ازدواج نیازمند اندیشیدن تدابیر لازم است
کد خبر: 3563152
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹

راه‌اندازی مجمع خیرین ازدواج نیازمند اندیشیدن تدابیر لازم است

گروه فرهنگی: معاون فرهنگی امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان با اشاره به راه‌اندازی مجمع خیرین ازدواج به‌منظور کاهش طلاق در جامعه در کامیاران گفت: راه‌اندازی مجمع خیرین ازدواج نیازمند اندیشیدن تدابیر لازم از سوی مردم و مسئولان است.

به گزارش خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از کردستان، هیرش رضایی، معاون فرهنگی امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان در سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان کامیاران که در شامگاه یکشنبه، ۲۶ دی ماه با حضور معاون فرماندار شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: با اشاره به راه‌اندازی مجمع خیرین ازدواج به منظور کاهش طلاق در جامعه در کامیاران گفت: راه‌اندازی مجمع خیرین ازدواج نیازمند اندیشیدن تدابیر لازم از سوی مردم و مسئولان است.

وی با تاکید بر آغاز فعالیت مجمع خیرین ازدواج به صورت جدی افزود: در این راستا اداره ورزش و جوانان کامیاران با هماهنگی فرمانداری شهرستان هرچه زودتر نسبت به مشخص کردن دستگاه‌های عضو مجمع خیرین ازدواج اقدام کند.

رضایی با اعلام اینکه راه اندازی این مجمع در راستای تجمیع و هدفمندسازی کمک‌های افراد خیر در امر ازدواج لازم است، بیان کرد: با راه اندازی مجمع خیرین ازدواج دستورالعمل اجرایی آن که شامل مسئولیت‌های دستگاه‌های مختلف بوده، به مرحله اجرا در خواهد آمد.

وی با اشاره به اهمیت آموزش ومشاوره‌های ازدواج عنوان کرد: آموزش‌‌ها و مشاوره‌های قبل، حین و بعد از ازدواج موضوع بسیار مهمی است که باید دستگاه‌های مختلف استان در این زمینه به ما کمک کنند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان هزینه‌های طلاق را دو برابر هزینه ازدواج دانست و بیان کرد: در این راستا باید تمام تدابیر لازم برای کاهش طلاق در جامعه به کار گرفته شود.

وی با اشاره به تصویب قانون تسهیل ازدواج، یادآور شد: قانون تسهیل ازدواج دارای بندهای خوبی به منظور فراهم کردن شرایط بهتر ازدواج جوانان و امکان بکارگیری امکانات دولتی به منظور ازدواج پیش‌بینی شده است که انتظار می رود دستگاه‌هایی که امکانات مناسب در اختیار دارند، در این زمینه جوانان را یاری کنند.

captcha