مجتمع‌ آموزشی ـ خوابگاهی واحد بانوان مجمع‌القرآن گراش احداث می‌شود
کد خبر: 3564764
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵

مجتمع‌ آموزشی ـ خوابگاهی واحد بانوان مجمع‌القرآن گراش احداث می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: طی مراسمی و با حضور مسئولان کلنگ احداث ساختمان واحد بانوان مؤسسه مجمع‌القرآن فاطمیون گراش 30 دی‌ماه بر زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از روابط عمومی مؤسسه مجمع‌القرآن فاطمیون شهرستان گراش، کلنگ احداث ساختمان واحد خواهران مؤسسه مجمع‌القرآن فاطمیون گراش با حضور اصغر فرودی، فرماندار شهرستان گراش و حجت‌الاسلام بصیری، رئیس مجمع‌ا‌لقرآن، عصر پنج‌شنبه‌، 30 دی‌ماه بر زمین زده شد.
طی این مراسم اصغر فرودی، فرماندار شهرستان گراش، با اشاره به اینکه واگذاری کارها به مردم از سیاست‌های دولت تدبیر و امید و نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی که رهبر معظم انقلاب هم در اصل ۴۴ قانون اساسی، سیاست‌های راهبردی را ابلاغ فرمودند، واگذاری کارها در همه حوزه‌ها و بخش‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی به مردم بود. هر جا که کارها به مردم واگذار شده است، قطعاً نتیجه بهتری داده است».
وی ادامه داد: «یکی از سیاست‌های دولت تدبیر و امید هم برون‌سپاری و واگذاری کارها در حوزه‌های مختلف به کسانی است که توانایی انجام کار را دارند. در حوزه‌های مختلف این کار شده بود، ولی در حوزه‌های فرهنگی به‌ویژه در حوزه‌های علوم قرآنی، این کار انجام نشده بود و می‌بینیم با فعالیت‌هایی که مجمع‌القرآن دارد و با انجمن‌های مردم‌نهاد و دوست‌داران قرآنی که دارد، امروز این کار انجام می‌شود».
در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین بصیری، رئیس مجمع‌القرآن فاطمیون گراش، در رابطه با زمین و نحوه ساخت این ساختمان ادامه داد: زمین این ساختمان از طرف دولت است. ابتدا مساحت این زمین دو هزار و 400 متر بود که سپس به دلیل عقب‌نشینی دو هزار و چهل متر شد. که هزینه ساخت نیز توسط خیری داده می‌شود.
captcha