به گزارش خبرگزاری بینالمللی قرآن (ایکنا) از خراسانجنوبی، مراسم بزرگداشت آتشنشانهای شهید حادثه ساختمان پلاسکو از سوی استانداری، شورای شهر و شهرداری و آتشنشانی با حضور اقشار مردم و مسئولین شب گذشته(2 بهمن) پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد امام حسین (ع) بیرجند برگزار شد.








عکس از محمد رمضانی