کتابت اسماء جلاله الله توسط خوشنویسان در کردستان
کد خبر: 3566496
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۹

کتابت اسماء جلاله الله توسط خوشنویسان در کردستان

گروه فرهنگی: نماینده حوزه هنری استان کردستان از کتابت «اسماء جلاله الله» توسط خوشنویسان کردستان در ایام الله دهه مبارکه فجر امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، ایرج کاکی، نماینده حوزه هنری استان در کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان که امروز، پنجم بهمن ماه در اداره اوقاف و امور خیریه استان برگزار شد، اظهار کرد: حوزه هنری آمادگی همکاری در تمام زمینه های پایداری و مقاومت انقلاب اسلامی را دارد.

وی با اشاره به اینکه مساجد نباید فقط در زمان نماز و برای ادای نماز استفاده شوند، افزود: در این راستا با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه سنندج مساجد آمادگی برگزاری برنامه‌های دهه فجر را دارد.

نماینده حوزه هنری استان کردستان از کتابت «اسماء جلاله الله» توسط خوشنویسان کردستان در ایام الله دهه مبارکه فجر امسال خبر داد.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی این نهاد انقلابی در دهه فجر سال جاری اعلام کرد: برپایی دفتر تئاتر بچه های مسجد، برپایی مراسم مولودخوانی،  اکران آثار فیلمسازان انقلاب  در مساجد روستاها از جمله برنامه‌های اجرایی این اداره در دهه فجر است.

کاکی عنوان کرد: برگزاری مسابقه نقاشی با محوریت مساجد  به منظور استعداد یابی و ایجاد شور و نشاط بین کوکان و نوجوانان یکی دیگر از برنامه‌های دهه فجر سال جاری حوزه هنری است.

وی در پایان یادآور شد: در قالب هنر آرمان‌های انقلاب بهتر می‌تواند معرفی شوند که در این راستا حوزه هنری اقدامات خوب و اثرگذاری را انجام داده است.

captcha