برج ميلاد به جشنواره مد و لباس فجر پيوست
کد خبر: 3570704
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰

برج ميلاد به جشنواره مد و لباس فجر پيوست

گروه جامعه: ویترین ملی جشنواره مد و لباس فجر در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از کارگروه ساماندهی مد و لباس برندهای برگزیده و جمعی از برترین‌های لباس ایرانی در بخش ویترین ملی ششمین جشنواره مد و لباس فجر، در برج میلاد تهران گرد هم می‌آیند.

این بخش در قالب غرفه‌های طراحی شده و دکوری بر اساس معماری ایرانی برپا خواهد شد.

دبیرخانه جشنواره فجر در این خصوص اعلام کرد: برندهای حاضر در این بخش پس از بررسی کارشناسی از میان درخواست‌های متعدد انتخاب شده‌اند و به عرضه محصولات خود خواهند‌پرداخت.

در این دوره لباس‌های ویژه بانوان، آقایان، کودک و نوجوان و نیز عفاف و حجاب بخش‌های اصلی ویترین ملی را تشکیل می‌دهند.

لازم به ذکر است: این بخش در طبقات تجاری برج میلاد تهران برگزار می‌شود و پیش از این نیز دو محل برج آزادی و تالار وحدت به عنوان دو محل برگزاری جشنواره معرفی شده بودند

رونمایی از ٢٥ اثر علمی و فناوری در ششمین جشنواره مد و لباس فجر

همچنین از دیگر خبرهای مربوط به ششمین جشنواره مد و لباس فجر می‌توان به رونمایی از ٢٥ اثر علمی و فناوری در این جشنواره اشاره کرد.

برای نخستین بار در ششمین جشنواره مد و لباس فجر از ٢۵ اثر برتر علمی و حوزه فناوری مرتبط با مد و لباس رونمايی و تجلیل می‌شود. در این دوره فضای ویژه‌ای نیز برای عرضه و معرفی این آثار در نظر گرفته شده‌است که این آثار با درخواست متقاضيان و صاحبان طرح‌ها و تاييد هيئت كارشناسی در فهرست رونمايی قرار مي‌گيرد .همچنین گروه ویژه‌ای نیز ماموریت یافته تا طرح‌های برتر این حوزه را شناسایی و معرفی کند.

این در حالی است که در این دوره برای نخستین بار شاهد بخش ویژه آثار فناوری و علمی هستیم. این جایزه در بخش فناوری از میان آثار سخت افزاری، نرم افزاری، علمی و نیز منشورهای مرتبط، پارچه و طرح‌های ابداعی انتخاب می‌شوند.

راضیه حشمی‌پور، مدیر اجرایی کمیته علمی دانشگاهی ششمین جشنواره مد و لباس فجر نیز از برنامه ریزی برای برگزاری 30 نشست علمی و تخصصی در حاشیه برگزاری این دوره از جشنواره خبر داد.

یادآوری می‌شود: ششمین جشنواره مد و لباس فجر همزمان در تهران و ۱۵ استان کشور برگزار می‌شود.



captcha