مسئولیت سنگین حفظ راه شهدا نباید در غفلت و سهل انگاری گم شود
کد خبر: 3570957
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹
سردار میرحیدری:

مسئولیت سنگین حفظ راه شهدا نباید در غفلت و سهل انگاری گم شود

گروه اجتماعی: فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه مسئولیت سنگین حفظ راه شهدا نباید در غفلت و سهل انگاری گم شود، گفت: ایران امروز هم در خط مقدم مبارزه با استكبار جهانی است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، سردار محمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان گیلان امروز در یادواره شهدا راداركومه شهرستان لنگرود در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) در حضور بسیجیان و جمعی از كاركنان انتظامی شهرستان لنگرود با بیان اینكه دهه فجر، مقطع رستگاری ملت ایران است، اظها کرد: امام خمینی با دستان خالی و بدون تجهیزات، نهضتی را آغاز كرد كه الگوی همه آزادی‌خواهان جهان شد.  

این مقام ارشد انتظامی، با اشاره به اینكه انقلاب اسلامی ایران همه محاسبات استكبار جهانی را بر هم زد، افزود: ایران امروز هم در خط مقدم مبارزه با استكبار جهانی است.  

وی با تاكید بر اینكه شهدا راه درست را به همه ملت‌های جهان نشان دادند، گفت: مسئولیت سنگین حفظ راه شهدا نباید در غفلت و سهل انگاری گم شود.  

فرمانده انتظامی با بیان اینكه دشمنان از هر راهی به دنبال تقویت پروژه نفوذ هستند، افزود: آن‌ها قصد دارند ارزش‌ها، نگرش‌ها و باورهای دینی جوانان ما را به جهت دلخواه خودشان تغییر بدهند.  

سردار میرحیدری حفظ وحدت را مهمترین ركن برای ادامه راه شهدا دانست و خاطرنشان كرد: آن‌هایی كه با پای خویش پرچم استكبار را لگدكوب نمی‌كنند، مسیرشان با شهدا متفاوت است.  

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو، تصریح كرد: نباید در انتخابات صحنه را خالی كنیم، چرا كه نظام اسلامی امروز بیشتر از هر زمانی به وحدت نیاز دارد. 

فرمانده انتظامی استان گیلان با اعلام اینكه آرمان‌های شهدا، چراغ هدایت افراد جامعه است، گفت: ایمان، تقوا، مسئولیت‌پذیری، می‌توانند الگوبرداری از شهدا را ممكن كنند.  
captcha