برگزاری مسابقات قرآن کریم در منطقه آزاد ماکو
کد خبر: 3573989
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲

برگزاری مسابقات قرآن کریم در منطقه آزاد ماکو

گروه فعالیت‌های قرآنی: هفته آخر بهمن‌ماه، سومین دوره مسابقات قرآن کریم در منطقه آزاد ماکو برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان غربی، سومین دوره مسابقات قرآن کریم منطقه آزاد ماکو در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان در 10 رشته قرائت، ترتیل، حفظ، مفاهیم، نهج البلاغه، صحیح خوانی، حفظ عمومی، اذان، ابتهال و روخوانی در دو گروه خواهران و برادران در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی منطقه آزاد ماکو برگزار می شود.
این دوره از مسابقات با حضور مسئولین عالی کشوری و قاریان و حافظان بین المللی، هفته آخر بهمن ماه برگزار خواهد شد.
همزمان با این مسابقات، نمایشگاه آثار هنرمندان قرآنی در زمینه های معرق و کتابت و خوشنویسی به صورت کارگاهی برپا خواهد گردید.
فعالیتهای قرآنی در منطقه آزاد ماکو به صورت چشمگیری در حال توسعه و افزایش می باشد و به همین لحاظ سازمان منطقه آزاد ماکو اهمیت ویژه ای به این فعالیت ها قائل است و نگاه ویژه ای به مسائل قرآنی را دارد.
در دو دوره قبلی مسابقات و به پاس حمایت های سازمان منطقه آزاد ماکو از مربیان، قاریان و حافظان قرآن کریم، فعالان عرصه قرآنی امروزه به صورت چشمگیری افزایش یافته است.
برگزاری چنین مسابقه ای در این سطح و با این حضور جزء اتفاقات نادر در سطح کشور می باشد.
افتتاحیه این مسابقات در روز چهارشنبه 27 بهمن ماه راس ساعت 9:30 در محل نمایشگاه بین المللی با حضور مسئولین عالی رتبه کشوری استانی و منطقه ای برگزار خواهد شد و ده ها تبلت میان ثبت نام کنندگان حاضر در روز افتتاحیه قرعه کشی خواهد شد.

برگزاری سومین دوره مسابقات قرآن کریم در منطقه آزاد ماکو
captcha