فعالیت نیروی انتظامی یک عبادت اجتماعی است
کد خبر: 3575936
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶

فعالیت نیروی انتظامی یک عبادت اجتماعی است

گروه سیاست و اقتصاد: نماینده ولی فقیه مازندران فعالیت نیروی انتظامی را یک عبادت اجتماعی دانست و اظهار کرد: مهم‌تر از عبادت فردی عبادت اجتماعی یا همان خدمت به مردم است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران، آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران در نشستی با اعضای نیروی انتظامی استان مازندران  ضمن تسلیت ایام سوگواری یگانه دخت نبی اکرم(ص) گفت: هیچ کشوری نمی تواند بدون نیروی انتظامی خود را اداره کند و وجود این نیرو برای حفظ امنیت داخلی و گاهی برون مرزی نیاز است.
وی با اشاره به اینکه این نیروی خدوم در تمام اوقات با مردم سروکار دارند، افزود: فعالیت 24 ساعته نیروی انتظامی جای تحسین دارد و باید از این قشر تقدیر ویژه شود.
نماینده ولی فقیه با اشاره به تلاش نیروی انتظامی در حفظ ارزش‌های اسلامی در جامعه تصریح کرد: فعالین این ارگان اقدامی عبادی و برای خدمت به خلق است.
وی با بیان اینکه کار نیروی انتظامی عبادت اجتماعی است، افزود: مهمتر از عبادت فردی، عبادت اجتماعی است و مردم مدیون زحمات این قشر خدوم هستند.
طبرسی گفت: مرزهای شرق استان به سبب طولانی بودن قابل حصار نیست و حفاظت از این مرزها با وجود همین نیروهای ایثارگر و جانفشان نیروی انتظامی انجام می‌شود.
captcha