مذاكره با اراذل بین‌المللی وقت تلف كردن است
کد خبر: 3580416
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴
امام‌جمعه قزوين:

مذاكره با اراذل بین‌المللی وقت تلف كردن است

گروه اجتماعی: امام‌جمعه مردم قزوين گفت: در حال حاضر هرچه ما با ترامپ و اوباما و جان كری و اين دست اراذل بین‌المللی مذاكره كنيم تنها وقتمان را تلف‌ کرده‌ایم و جز خفت و خواري چيزي نصيبمان نخواهد شد اما اگر روي توده‌های مردم در سراسر جهان سرمایه‌گذاری كنيم اتفاقات مثبتي خواهد افتاد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، آیت‌الله عبدالكريم عابديني نماينده ولی‌فقیه و امام‌جمعه مردم قزوين در خطبه‌های نماز جمعه ضمن تسليت ايام سوگواري شهادت بانو فاطمه زهرا سلام‌الله عليها به تشييع و خاک‌سپاری شهداي گمنام در استان قزوين اشاره و اظهار كرد: پيكر شهداي گمنامي كه تنها نشانه ايشان ايثار براي دفاع از دين،‌ ناموس و مرزهاي اين آب‌وخاک است در شهر شریفیه با حضور پرشور و گسترده مردم مؤمن و شهیدپرور اين شهر به خاك سپرده شد.
آیت‌الله عابديني بيان كرد: حضور مردم در مراسم تدفين اين شهداي عزيز اين انديشه را ايجاد می‌کرد كه برخي از والدين شهداي اين شهر، شهداي گمنام را مانند فرزندان خود و چه‌بسا گرامی‌تر از آنان می‌دانند.
تصويب قانون حقوق 24 ميليوني مديران مساوي با بيشتر شدن فاصله طبقاتي است
نماينده ولی‌فقیه در استان در ادامه با اشاره به تصويب قانون حقوق 24 ميليوني مديران در مجلس شوراي اسلامي گفت: يكي از اشكالات تصويب اين قانون فقیرتر شدن فقيران و غنی‌تر شدن ثروتمندان است كه درنهایت منجر به تبعيض و زيادتر شدن فاصله طبقاتي خواهد شد.   
آیت‌الله عابديني افزود: اين قانون منجر می‌شود شايستگاني كه براي رضاي خداوند قدم برمی‌دارند منزوی‌شده و حريصان به دنيا با زيادتر شدن حرص و طمع به نابودي كشيده شوند.
وي با اشاره به اینکه با تصويب اين قانون در مجلس فساد و نفاق در جامعه عادي شده و وحدت و انسجام ملي از بين خواهد رفت بيان كرد: مردم وقتي می‌بینند مسئولان كشور مانند آن‌ها زندگي نمی‌کنند نااميد شده و ديگر نمی‌توانند مشكلات جامعه را تحمل كنند و براي از ميان برداشتن آن گام بردارند.
امام‌جمعه مردم قزوين با اشاره به ايام بزرگداشت سيد جمال‌الدین اسدآبادی اظهار كرد: سيد جمال‌الدین اسدآبادي  فكر می‌کرد اگر پادشاهان اين مملكت كارشان را درست انجام بدهند جامعه خوبي خواهيم داشت اما در پايان عمر خود به اشتباهش پي برد و گفت آنچه در مزرعه افكار مردم كاشتم به ثمر رسيد و آنچه در كوير ذهن پادشاهان كاشتم فاسد شد.
آیت‌الله عابديني در ادامه گفت: اين امر نشان می‌دهد در حال حاضر هرچه ما با ترامپ و اوباما و جان كري و اين دست اراذل بین‌المللی مذاكره كنيم تنها وقتمان را تلف‌کرده‌ایم و جز خفت و خواري چيزي نصيبمان نخواهد شد اما اگر روي توده‌های مردم در سراسر جهان سرمایه‌گذاری كنيم اتفاقات مثبتي خواهد افتاد.
امام‌جمعه مردم قزوين در ادامه با اشاره به پیروزی‌های مقاومت اسلامي در سراسر جهان گفت: به حول و قوه الهي رزمندگان مقاومت در جبهه‌های حق عليه باطل به‌خوبی پيشرفت كرده و در برخي كشورها همچون يمن به پیروزی‌های سياسي رسيده و در عراق و سوريه نيز فتوحات ميداني به دست آورده‌اند.
گردش چرخه اقتصاد درنتیجه مصرف كالاي داخلي است
آیت‌الله عابديني در ادامه با اشاره به رسومات ايام پايان سال تأكيد كرد: در اين ايام هنگام خريد يا دیدوبازدیدها و صله ارحام بهتر است آن‌هايي كه توانايي مالي ندارند در نظر داشته باشيم و بدانيم برخي رسومات لزوماً نبايد اجرا شود چراکه ممكن است چشم و هم‌چشم‌هایی را ايجاد كند كه زيبنده يك جامعه ايماني نيست.
وي افزود: ضمناً به ياد داشته باشيم حتی‌الامکان از كالاهاي توليد داخل استفاده كنيم،‌ با اين كار هم براي كارگران داخل كشور ايجاد اشتغال می‌کنیم،‌ هم توليد داخلي سروسامان يافته و درنهایت چرخه اقتصادي به گردش درمی‌آید.
امام‌جمعه مردم قزوين دراین‌باره بیان كرد: البته تولیدکنندگان داخلي بايد با تمام توان اساس را بر توليد كالاي باکیفیت قرار دهند زيرا همين امر تضمین‌کننده موقعيت آن‌ها در بازار خواهد بود.
نماينده ولی‌فقیه در پايان روز درختكاري و هفته منابع طبيعي، سالگرد تأسيس كميته امداد امام خميني (ره) و سالروز شهادت سردار همت را گرامي داشت.
captcha