کد خبر: 3580630
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵

ترامپ از اوباما شکایت می‌کند

رئیس جمهور آمریکا در توئیتی اعلام کرد که قصد دارد از باراک اوباما در دادگاه شکایت کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از العالم، دونالد ترامپ در تازه ترین توییت خود نوشت: اوباما کمی پیش از پیروزی من، مکالماتم راشنود کرده بود این وحشتناک است. او یک آدم بد (یا مریض) است!
وی ادامه داد: شرط می‌بندم یک وکیل خوب می‌تواند پرونده خوبی از موضوع شنود تلفن‌های من توسط اوباما در ماه اکتبر - درست قبل از انتخابات- در بیاورد.
captcha