کد خبر: 3580632
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱

توقیف دو لنج اماراتی در خلیج فارس

دادستان عمومی و انقلاب جزیرۀ کیش از توقیف دو فروند لنج صیادی متعلق به کشور امارات در خلیج‌فارس خبر داده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از میزان، محمد عباسی، دادستان عمومی و انقلاب جزیرۀ کیش، با تأیید این خبر، اعلام کرد 9 نفر از خدمۀ این لنج‌ها دستگیر شدند.
وی افزود این دو لنج در آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران اقدام به صید غیرمجاز کرده بودند.
عباسی گفت: «در راستای توقیف این دو لنج حدوداً یك تن ماهی صیدشده كشف و ضبط شد.»
هنوز جزئیات بیشتری از این خبر اعلام نشده است.
captcha