کاشت نهال توسط مسئولان استانی در گلزار شهدای یاسوج
کد خبر: 3580917
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹

کاشت نهال توسط مسئولان استانی در گلزار شهدای یاسوج

گروه اجتماعی: مراسم کاشت نهال از جمله کاج به‌مناسبت 15 اسفندماه روز درخت‌کاری با حضور مسئولان و مدیران استانی و نونهالان در گلزار شهدای یاسوج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، فتاح محمدی، معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد امروز، 15 اسفندماه در مراسم کاشت نهال روز درختکاری در گلزار شهدای یاسوج، اظهار کرد: منابع طبیعی متعلق به همه مردم  و آحاد جامعه است و به گروه خاصی تعلق ندارد.

وی افزود: یکی از مؤلفه‌های مهم در توسعه اقتصاد مقاومتی که رهبر معظم انقلاب به آن اشاره کرده‌اند، توسعه و حراست از منابع ملی و طبیعی است.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: طبیعت و منابع ملی یک نعمت خدادادی برای آسایش خانواده‌ها، عموم و جامعه بوده که باید از آن برای آیندگان حراست کرد.

همچنین، عزت‌الله بهشتی‌فرد، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان نیز بیان کرد: هفته درختکاری از 15 تا 20 اسفندماه برای صیانت و حراست منابع ملی هرساله در کشور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت منابع طبیعی و حفظ و صیانت از جنگل‌ها در راستای حفاظت از منابع ملی، تصریح کرد: مهم‌ترین اقدام در هفته درختکاری فرهنگ‌سازی درباره این روز مهم است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان با اشاره به کاشت 300 اصله نهال در سال‌جاری، یادآور شد: یکی از مزایای مهم درختکاری جلوگیری از فرسایش خاک و توسعه منابع طبیعی است.

captcha