شرکت ۷۰۰ دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در طرح «هر دانشجو یک درخت»
کد خبر: 3581396
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸

شرکت ۷۰۰ دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در طرح «هر دانشجو یک درخت»

گروه فرهنگی: همزمان با روز درختکاری بیش از ۷۰۰ دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در طرح «هر دانشجو یک درخت» با شعار «همدلی برای احیای محیط زیست» شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان به نقل از سایت دانشگاه علوم پزشکی استان، میلاد امیری حسینی، دانشجوی دانشگاه‌ علوم پزشکی کردستان و مسئول طرح «هر دانشجو یک درخت» گفت: طرح «هر دانشجو یک درخت» با شعار «همدلی برای احیای محیط زیست» و با هدف  ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست را از سوی شورای مرکزی همدلی مطرح و پیگیری کرده‌ایم. این طرح با مشارکت همه کانون‌های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی انجام می‌شود که در این بین کانون همدلی نقش بسیار مهمی را داشته است.

وی با تشکر از حمایت دلسوزانه مسئولان که با مشارکت ۷۰۰ دانشجو در این طرح شرکت کرده‌اند، بیان کرد: هر نهال با پلاکی به نام دانشجو در کوه‌های پردیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان و محوطه فضای سبز بیمارستان کوثر و جمعا در زمینی تقریبا به مساحت یک هکتار کاشته می‌شود که نام و شماره دانشجویی هر دانشجو بر روی نهال کاشته شده نصب می‌شود.

امیرحسینی یادآور شد: جمعی از دانشجویان به صورت داوطلبانه کار کندن چاله‌ها را از هفته قبل شروع کرده‌اند و این هفته همزمان با روز درختکاری کار کاشت نهال آغاز و تا ۲۱ اسفندماه ادامه دارد.

captcha