«تماشای سرو» به دیدار با خانواده شهید مدافع حرم حمید‌رضا زمانی می‌رود
کد خبر: 3581407
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳

«تماشای سرو» به دیدار با خانواده شهید مدافع حرم حمید‌رضا زمانی می‌رود

کانون خبرنگاران نبأ: رئیس فرهنگسرای رضوان همراه با کارکنان این مرکز در برنامه «به تماشای سرو» به مناسبت سالروز تولد شهید مدافع حرم «حمید‌رضا زمانی» با خانواده این شهید والامقام دیدار می‌کند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ در این برنامه که از ساعت ۱۶ تا ۱۷ دوشنبه ۱۶ اسفندماه در بیت معظم این شهید والامقام برگزار خواهد شد، ضمن تجلیل از  مقام شامخ این شهید مدافع حرم، ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری وی در قالب بیان خاطرات از زبان خانواده معظمش برای آگاهی عمومی مرور می‌شود.
 شهید حمیدرضا زمانی هفتم اسفند ماه ۱۳۶۵ در تهران چشم به جهان گشود، در دوران نوجوانی، علاوه بر کار و تلاش به عنوان تراشکاری زبردست، در پایگاه بسیج محله نیز فعالیت داشت و گردان ۲۰۷ امام علی(ع) شاهد زحمات خالصانه‌اش در حفظ امنیت کشور بود. این بسیجی دلاورِ پس از حضور در صفوف مدافعان حریم آل‌الله(س) در ۴ آبان ماه ۱۳۹۳ مصادف با اول ماه محرم و همزمان با ایام عزاداری سالار شهیدان در عملیات عاشورا (آزاد سازی شهر «جرف الصخر» که گلوگاه مهم در تأمین امنیت کربلا بود؛ بر اثر اصابت گلوله راکت به درجه رفیع شهادت رسید و تنها سر خونین و دست قطع شده او برای فرزند سه ساله و پسری که ۱۱۰ روز پس از شهادت پدر به دنیا آمد به میهن بازگشت.
تکریم و بزرگداشت خانواده معظم شهدا در کنار پاسداشت آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی همچون (ایثار، جهاد، شهادت و مقاومت)، ثبت و ضبط خاطرات ارزشمند شهدا از زبان خانواده معظمش به منظور آشنایی شهروندان با سیره رفتاری، شهدا و همچنین بازنشر این خاطرات ارزشمند از اهداف برگزاری برنامه هفتگی «به تماشای سرو» است.
علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره برنامه‌های رضوان می‌توانند با شماره تلفن: ۵۵۲۰۲۲۱۸ تماس گرفته یا از سایت Rezvan.farhangsara.ir بازدید کنند.

captcha