اعزام کاروان‌های راهیان نور یک حرکت فرهنگی است
کد خبر: 3581761
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴

اعزام کاروان‌های راهیان نور یک حرکت فرهنگی است

گروه اجتماعی: معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد ماکو با بیان اینکه باید تلاش کنیم این ارزش و حرکت فرهنگی و انقلابی بین جوانان گسترش یابد، گفت: اعزام کاروان‌های راهیان نور یک حرکت فرهنگی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان غربی، جواد اسماعیل زاده، معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد ماکو روز گذشته 16 اسفندماه در جلسه اعزام  هماهنگی کاروان‌های راهیان نور منطقه آزاد ماکو گفت : امروز اعزام این کاروان‌ها از جای جای کشورمان به مناطق عملیاتی به یک ارزش تبدیل شده  و یک حرکت فرهنگی است.

وی افزود: دفاع مقدس ما ریشه در اصل نظام اسلامی دارد و اعزام این کاروان‌ها به این مناطق برای شناخت فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس در بین نسل جوان صورت می گیرد.

اسماعیل زاده بر تلاش مسئولان منطقه برای پربار ساختن این کاروان‌ها و کیفی ساختن آن نسبت به سالهای قبل تاکید کرد.

سرهنگ زینال نژاد، معاون هماهنگ کننده سپاه ماکو نیز در این جلسه هماهنگی این کاروان‌ها گفت: در قالب اعزام کاروانهای راهیان نور بیش از 500 نفر از منطقه آزاد ماکو به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهند شد.

وی اضافه کرد: این کاروان ها تا پایان امسال و در زمان تعطیلات نوروزی از شهرهای ماکو، شوط و پلدشت به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد.

سرهنگ زینال نژاد با بیان اینکه این کاروانها در قالب 14 دستگاه اتوبوس از این شهرستانها اعزام خواهند شد، افزود : هر کدام از این کاروانها به مدت 5 روز از مناطق مختلف عملیاتی جنوب کشور در زمان دفاع مقدس دیدار کرده و با محلهای جنگ و شهادت رزمندگان آشنا خواهند شد.
وی همچنین از آمادگی سپاه برای اعزام خانواده ها با خودروهای شخصی به این مناطق در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.
captcha