تجلیل از فعالان موسسه قرآن و عترت تبیان در اهواز
کد خبر: 3585052
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰

تجلیل از فعالان موسسه قرآن و عترت تبیان در اهواز

گروه فعالیت های قرآنی: همایش تجلیل از 700 قرآن آموز و مدرس موسسه قرآنی تبیان اهواز امروز 28 اسفندماه برگزار خواهد شد.

صدیقه لویمی اصل مدیر موسسه قرآن و عترت تبیان اهواز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، از برگزاری همایش700 نفری تجلیل از فعالان، مدرسان، کارکنان و حامیان موسسه قرآن و عترت تبیان خبر داد.

وی  با بیان اینکه این همایش ساعت 18-15 امروز  شنبه 28 اسفند در مجتمع فجر اهواز برگزار خواهد شد، افزود: آیت الله موسوی جزایری  نماینده ولی فقیه در استان نیز در این همایش حضور خواهد یافت.

لویمی اصل با اشاره به اینکه  با برنامه ریزی های صورت گرفته شده و زحمات شبانه روزی کادر موسسه تمام گواهی نامه های قرآن آموزان آماده و  در این همایش به آن ها تحویل داده خواهد شد، افزود: مسال برخلاف سال های قبل  باتوجه به وجود مشکلات فنی در سایت آزمون قرآن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی متاسفانه فشار و هزینه بسیار زیادی برای موسسه به بار آمد که با برنامه ریزی های صورت گرفته گواهی ها توسط موسسه آماده شده است.

مدیر موسسه قرآنی تبیان اهواز عنوان کرد:  قرعه کشی از بین پذیرفته شدگان آزمون قرآن و عترت وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی و اهدای 14 هزینه سفر به مشهد از دیگر برنامه های این همایش خواهد بود.

لویمی اصل با اشاره به اینکه تجلیل از یکی از فعالان پیشکسوت قرآنی این موسسه با 50 سال سابقه فعالیت در ضمینه قرآنی از دیگر برنامه های این همایش است ، افزود : قاسم مقدمی به عنوان قاری قرآن این همایش در سالن برگزاری حضور خواهد یافت.

وی گفت: گروه بین المللی تواشیح ثقلین اهواز نیز در این همایش نیز اثری را اجرا خواهد کرد.

لویمی در پایان عنوان کرد: این همایش به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و کسب رتبه نخست مووسات قرآنی کشور در وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی برگزار میشود.

captcha