به گزارش
خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، به نقل از روابط عمومی اداره امور قرآنی استان، مهدی پرتوی در اولین جلسه داخلی کارکنان این اداره با تبریک فرارسیدن سال نو و بهار طبیعت، گفت: بهار فصل شکوفایی و نو شدن طبیعت و قرآن بهار دلها و همیشه زنده و پویا است.
وی ادامه داد: زنده و شاداب بودن همیشگی از ویژگیهای بارز قرآن کریم است، چرا که قرآن خود زندگی است، اما برنامهریزی و شناخت به آن در رسیدن به هدف ما را خیلی یاری میکند.
رئیس اداره امور قرآنی ضمن تشکر از همکاران خود که در سال 95 فعالیتهای قرآنی را به نحو مطلوب و رضایتبخش انجام دادند افزود: تمام توان خود را به کار میگیریم تا برنامههای امسال نیز با برنامهریزی و جلسات مستمر هر چه بهتر از گذشته با همکاری و همدلی بین کارکنان انجام پذیرد.
پرتوی با اشاره به نزدیک شدن به مراسم معنوی اعتکاف گفت: اینگونه از برنامهها فرصت خوبی برای ترویج و گسترش فرهنگ صحیح استفاده از قرآن در سبک و سیره زندگی دینی است و اداره امور قرآنی برنامههای ویژهای برای این ایام در نظر گرفته است.
گفتنی است، در این جلسه کارکنان اداره امور قرآنی در مورد برنامههای سال جاری به بحث و بررسی طرحها پرداختند و گزارشی از طرحهای پیشنهادی خود را مطرح کردند.