فرمایشات مقام معظم رهبری روشن کننده معیارهای دینی در انتخابات است
کد خبر: 3587518
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳
حجت الاسلام قریشی:

فرمایشات مقام معظم رهبری روشن کننده معیارهای دینی در انتخابات است

گروه سیاسی: امام جمعه ارومیه بیان کرد: وظیفه ملت در انتخابات دقت و عمل به فرمایشات رهبری در عرصه انتخابات بوده و سخنان ارزشمند ایشان نشات گرفته از معیارهای دینی است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی، ظهر امروز 18 فروردین ماه، حجت الاسلام سید مهدی قریشی، امام جمعه ارومیه و نماینده ولی فقیه در استان، در خطبه های فریضه عبادی سیاسی نماز جمعه عنوان کرد: مساله بصیرت و دشمن شناسی از مهم ترین مسائل در انتخابات است چرا که انتخابات ایران نه تنها ملی بلکه بین المللی بوده و نیازمند دقت فراوان ملت و رعایت تقوا از سوی نامزدهای انتخاباتی است.
وی افزود: اهداف انتخاباتی باید در مسیر الهی قرار گرفته و بستری الهی داشته باشند چرا که هدف پایانی خداوند است. انتخاب نیازمند تقواست و کسانی باید در راس کار قرار گیرند که زندگی و روحیه ای عاری از اشرافی گری داشته باشند چرا که درک زندگی و درد مستضعفان، زندگی عادی و به دور از مال اندوزی و تجمل را می طلبد.
امام جمعه ارومیه ادامه داد: انتخاب افرادی مد نظر ملت باشد که نشانه از مالک اشتر و ابوذر داشته و این مردم را در نزد امیر المومنین، سربلند گرداند. همه ما در مقابل انتخاب خود در قیامت مسئولیم.
وی تاکید کرد: عده ای سعی بر آن دارند تا با بی بصیرتی خود، دشمنان انقلاب اسلامی و جنایت های وحشیانه آنان را نادیده گرفته و این مستکبران را به عنوان دوست معرفی کنند. تفاوت در رژیم آمریکا تغییری در جنایت های آنان ایجاد نمی کند.
نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: در ماه مبارک رجب قرار گرفته ایم. ماهی که سرشار از برکات الهی بوده و اعتکاف پیش رو از اصلی ترین برکات و رحمت های الهی در این ماه است. ولادت علی (ع) از مناسبت های پیش روست که نیاز به دقت و تامل دارد. توجه به مقام والای پدر در خانواده و جامعه از مسیر های موفقیت در زندگی است.
captcha