کد خبر: 3587581
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹

وزیر بهداشت وارد فرودگاه بیرجند شد

گروه اجتماعی: وزیر بهداشت، درمان و ‌آموزش پزشکی دولت یازدهم دقایقی پیش در ششمین سفر کاری خود به خراسان جنوبی، وارد فرودگاه بین‌المللی بیرجند شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی، وزیر بهداشت، درمان و ‌آموزش پزشکی دولت صبح امروز، ۱۹ فروردین وارد فرودگاه بین‌المللی بیرجند شد و مورد استقبال استاندار خراسان جنوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و جمعی دیگر از مسئولان قرار گرفت.

سیدحسن هاشمی که برای ششمین بار است به استان خراسان‌جنوبی سفر می‌کند، امروز قرار است بیمارستان ۱۴۸ تختخوابی حضرت رسول اکرم(ص) شهرستان فردوس را افتتاح کند.

همچنین با حضور وی، پایگاه جامع سلامت و مرکز اورژانس ۱۱۵ اسلامیه فردوس نیز به بهره برداری می‌رسد.

captcha