کد خبر: 3587634
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱

ادای احترام وزیر بهداشت به شهدای فردوس

گروه اجتماعی: وزیر بهداشت صبح امروز، 19 فروردین در سفر به شهرستان فردوس با حضور بر سر مزار شهدای این شهرستان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی، سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی به منظور بهره‌برداری از سه پروژه درمانی به شهرستان فردوس سفر و در ابتدای ورود به شهرستان در گلزار شهدا حضور و به شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

وزیر بهداشت برای ششمین بار به خراسان‌جنوبی سفر کرد که امروز قرار است بیمارستان ۱۴۸ تختخوابی حضرت رسول اکرم(ص) شهرستان فردوس را افتتاح کند.

همچنین با حضور وی، پایگاه جامع سلامت و مرکز اورژانس ۱۱۵ اسلامیه فردوس نیز به بهره برداری می‌رسد.

captcha