به گزارش خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از خراسانجنوبی، سیدحسن قاضیزاده هاشمی به منظور بهرهبرداری از سه پروژه درمانی به شهرستان فردوس سفر و در ابتدای ورود به شهرستان در گلزار شهدا حضور و به شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.
وزیر بهداشت برای ششمین بار به خراسانجنوبی سفر کرد که امروز قرار است بیمارستان ۱۴۸ تختخوابی حضرت رسول اکرم(ص) شهرستان فردوس را افتتاح کند.
همچنین با حضور وی، پایگاه جامع سلامت و مرکز اورژانس ۱۱۵ اسلامیه فردوس نیز به بهره برداری میرسد.