ارائه کتابی درباره زنان پیامبر اکرم(ص) در نمایشگاه کتاب تهران
کد خبر: 3587814
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰

ارائه کتابی درباره زنان پیامبر اکرم(ص) در نمایشگاه کتاب تهران

گروه ادب: کتابی درباره زنان پیامبر اکرم(ص) نوشته مرضیه محمدزاده برای نخستین بار در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ارائه می‌شود.

مرضیه محمدزاده، پژوهشگر حوزه تاریخ اسلام در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) گفت: دو عنوان کتاب درباره زندگینامه امام محمد باقر(ع) و امام علی(ع) نوشته‌ام که به اتمام رسیده و برای چاپ به انتشارات «دلیل ما» سپرده‌ام که به نظر می‌رسد به نمایشگاه کتاب تهران در سال جاری نرسد، از طرفی هم ناشر، نظر قطعی خود را درباره چاپ آنها نداده است.
وی افزود: کتابی که در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ارائه خواهد شد، کتابی با عنوان «زنان پیامبر اکرم(ص) و زنان با پیامبر اکرم(ص)» است که از سوی انتشارات امیرکبیر به چاپ رسیده است و در این نمایشگاه برای اولین بار به مخاطبان عرضه می‌شود.
محمدزاده درباره این اثر ادامه داد: این کتاب درباره زنان پیامبر اکرم(ص) بوده و به زندگی و فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی آنها توجه کرده است. در بخشی از این کتاب زنان صحابی نیز مورد توجه قرار گرفته و به نقش برجسته آنها در دوران پیامبر(ص) اشاره شده است.
یادآور می‌شود، مرضیه محمدزاده پیش‌تر کارهای پژوهشی مانند «بانوی آفتاب»، «شهیدان جاوید و دوزخیان جاوید»، «دانشنامه شعر عاشورایی» و ... را به بازار نشر ارائه کرده است.
captcha