به گزارش کانون خبرنگاران
ایکنا،
نبأ، حجتالاسلام والمسلمین بیات، مسئول برگزاری آزمون ورودی مدارس علمیه در منطقه سیستان گفت: تعداد ۱۶۰ نفر از جوانان و نوجوانان سیستانی از مقاطع مختلف تحصیلی جهت ورود به مدارس علمیه منطقه سیستان، صبح روز جمعه ۲۵ فروردینماه در حسینیه مؤسسه فرهنگی مذهبی آیتالله سیستانی زابل آزمون دادند.
وی افزود: شرکتکنندگان پس از موفقیت در این آزمون و مصاحبه حضوری که زمان آن متعاقبا اعلام خواهد شد، از ابتدای سال تحصیلی ۹۶/۹۷ در چهار باب از مدارس علمیه منطقه سیستان در شهرستانهای زابل و زهک در دو گروه مدارس علمیه بلندمدت و مدارس سفیران هدایت به صورت شبانه روزی به کسب علم و تزکیه و تهذیب نفس خواهند پرداخت.

