کد خبر: 3589611
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸

مهدیه آل یاسین؛ میزبان عزاداری حضرت زینب(س)

کانون خبرنگاران نبأ: دومین شب مراسم عزاداری حضرت زینب(س) در مهدیه بزرگ آل یاسین فردیس کرج برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، مراسم عزاداری حضرت زینب کبری(س) شب گذشته بعد از نماز مغرب و عشاء به همت هیئت زوارالحسین(ع) در مهدیه بزرگ آل یاسین فردیس کرج برگزار شد.
در این مراسم که در ابتدا با زیارت آل یاسین همراه بود حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی حسن آبادی درباره فضیلت‌ها و جایگاه حضرت زینب(س) به صحبت پرداخت.
حجت‌الاسلام حسن آبادی گفت: معرفی شخصیت حضرت زینب(س) کار بسیار سختی است و این کار فقط از عهده امام زمان(عج) بر می‌آید.
وی در ادامه گفت: یکی از وظایف مهم امروزی این است که ما ائمه اطهار(ع) را به خوبی بشناسیم و برای این شناخت هم افراد عادی و هم مبلغان دین باید اقدامات لازم را انجام دهند.
این مراسم با مداحی حسن حسین‌خانی، محمد حسین حدادیان و محمد بهرامی همراه بود.
محمد چشمه‌نوشی
captcha