رد صلاحیت شدن برخی نامزدها، مسئولیتی ساقط شده برای آنان است
کد خبر: 3591723
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
حجت الاسلام قریشی:

رد صلاحیت شدن برخی نامزدها، مسئولیتی ساقط شده برای آنان است

گروه سیاسی: امام جمعه ارومیه و نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بیان کرد: عدم اخذ صلاحیت توسط برخی نامزدهای انتخاباتی، مسئولیت و سوال و جوابی ساقط شده از گردن آنان است.


به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی، حجت الاسلام سید مهدی قریشی امام جمعه ارومیه و نماینده ولی فقیه در استان، ظهر امروز 1 اردیبهشت ماه، در خطبه های فریضه عبادی سیاسی نماز جمعه عنوان کرد: رد صلاحیت بعضی نامزدها، مسئولیتی سنگین را از دوش آنان برداشته و گاها فرصتی برای شکرگزاری است.
وی افزود: ریاست مسئولیتی عظیم و سنگین بوده و سوال و جواب را در پی دارد و گاها محرومیت از این امر جای شکرگزاری از خداوند را داراست. فرمایشات امام سجاد (ع) در کتاب ارزشمند صحیفه سجادیه راجع به این موضوع قابل تامل است.
حجت الاسلام قریشی ادامه داد: دشمنان انقلاب و در راس آنان آمریکا و غرب قصد در تخریب انتخابات آتی ایران داشته و هم اکنون زمان آن است تا ملت و مسئولان کشور هشیاری و بصیرتی تام را در این زمینه نشان دهند. شیطان بزرگ آمریکا، از روش های گوناگون و در ظاهر زیبا، به تبلیغ منفی و تخریب پرداخته و باور به اینگونه فریب ها ساده اندیشی است.
وی تاکید کرد: از بارزترین ویژگی های ملت عزیز ایران، ایستادگی در برابر دشمنان بوده و اکنون دشمن از سبک همیشگی خویش یعنی تهدید، وارد عرصه غمل گشته است اما حملات آمریکا به کشورهای دیگر نظیر سوریه نه تنها ملت را از ایستادگی خود باز نمی دارد بلکه انگیزه و افکار آنان را در دفاع از کشور و اسلام محکم تر می گرداند.
امام جمعه ارومیه تصریح کرد: خدواند بزرگ پیامبر (ص) و بعثت ایشان را وسیله ای برای هدایت و تطهیر مردم و جامعه قرار داده و از مهم ترین ویژگی های ایشان دلسوزی برای مردم در امر هدایت و عاقبت بخیری آنان است. بهترین اعمال در سیره پیامبر (ص) انصاف در عمل با خانواده و جامعه است.
captcha