اولویت معلمان و مربیان باید ترویج قرآن کریم باشد
کد خبر: 3593152
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷
حاجتی:

اولویت معلمان و مربیان باید ترویج قرآن کریم باشد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه اولویت مدیران، معلمان، مشاوران و مربیان باید ترویج قرآن کریم باشد، گفت: افرادی که با قرآن مأنوس می‌شوند افرادی متعهد و مسئولیت پذیری هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از گیلان به نقل از راوبط عمومی، مهدی حاجتی، مدیرکل آموزش و پرورش گیلان روز گذشته در مراسم اختتامیه سی و پنجمین دوره مسابقات دانش‌آموزی قرآن، عترت و نماز استان گیلان که با حضور مدیر کل اوقاف استان برگزار شد، اظهار کرد: قرآن این کلام وحی پس از گذشت چندین سده، همچنان تازگی خود را حفظ کرده و هر روز با پیشرفت علم شاهد عظمت و بزرگی این کتاب الهی هستیم.

وی با بیان اینکه افرادی که با قرآن مأنوس می‌شوند افرادی متعهد و مسئولیت پذیری هستند، افزود: اولویت مدیران، معلمان، مشاوران و مربیان باید ترویج قرآن کریم باشد. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: دانش‌آموزانی که با مفاهیم قرآنی آشنا باشند از آسیب‌های جدید و نوظهور مصون خواهند ماند. 

حاجتی تصریح کرد: در زندگی افرادی که قرآن این کلام وحی جریان داشته باشد افرادی مسئولیت پذیرتر و  حامی و حافظ حق و عدالت، امام و انقلاب و خون شهدای کشور خواهد بود.

گفتنی است، این مسابقات  در 14 رشته ویژه دختران و 16 رشته پسران با حضور بیش از 3 هزار دانش‌آموز نفرات اول شهرستان‌ها، نواحی و مناطق استان به مدت 18 روز به میزبانی منطقه خمام در کانون شهید حق شناس با قضاوت بیش از 100 داوران برتر استانی، کشوری و بین‌المللی برگزار شد. 88 دانش آموز برگزیده این دوره به مرحله کشوری که در فصل تابستان برگزار خواهد شد، اعزام می‌شوند.

به گزارش ایکنا، مراسم تجلیل از 400 دانش‌آموز برتر نفرات اول تا سوم نیز در 20 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.
captcha