به گزارش کانون خبرنگاران
ایکنا،
نبأ، گفتمان دینی با موضوع استماع غیبت روز شنبه 9 اردیبهشتماه در مدرسه شهید رجایی بخش منج شهرستان لردگان برگزار شد.
حجتالاسلام هدایت فرامزی، روحانی مستقر بخش منج شهرستان لردگان در این گفتمان بیان کرد: همانطورکه غیبت کردن حرام است گوش فرادادن به غیبت نیز حرام و در حرمت آن هیچگونه اختلافی میان فقها نیست .
وی با اشاره به روایتی از نبی مکرم اسلام(ص) گفت: شنونده غیبت یکی از دو غیبت کننده است یعنی در مجلس غیبت دو غیبت کننده وجود دارند ,گوینده و شنونده که هردو شریک در گناه غیبت هستند غیبت کردن مسلمان به منزله کفر و شنیدن آن به منزله راضی بودن به غیبت است، غیبت دین انسان را از بین میبرد و باعث از بین رفتن اعمال نیک انسان میشود و غیبتکننده از بهشت محروم است.



محمدعلی حسنی ساطحی