جامعه به درس گرفتن از سیره عملی شهید مطهری نیاز دارد
کد خبر: 3594392
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷
مردانی:

جامعه به درس گرفتن از سیره عملی شهید مطهری نیاز دارد

گروه فرهنگی: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خرم‌دره گفت: جامعه ما هنوز به درس گرفتن از سیره عملی و اندیشه‌های زلال شهید مطهری نیاز مبرم دارد.

حجت‌الاسلام اسلام مردانی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خرم‌دره در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان، با اشاره به سالروز شهادت استاد شهید مطهری و روز معلم، اظهار کرد: جامعه ما هنوز به درس گرفتن از سیره عملی و اندیشه‌های زلال آن شهید بزرگ نیاز مبرم دارد .

وی با بیان اینکه از ائمه اطهار (ع) روایت است که مداد و مرکب علما با خون شهید برابر است، تصریح کرد: شهید مرتضی مطهری شخصیتی بود که مداد و مرکب او دریای بصیرت و هنر شجاعت بود.

این مسئول یادآور شد: هر چه از زمان شهادت آن عزیز می‌گذرد، شاهد آثار و برکات معنوی و سیاسی تازه‌تری از آن عالم مجاهد و احیاگر ارزش‌های انقلابی و دینی هستیم .

وی با بیان اینکه آیت‌الله مطهری جان و مال و همه هستی خود را فدای اسلام و انقلاب کرد، یادآور شد: ایشان از جمله انسان‌هایی هست که هم عالم است و هم شهید، که این یک نمونه کامل از انسانیت است.

حجت‌الاسلام مردانی تاکید کرد: هفته عقیدتی - سیاسی در نیروهای مسلح به مناسبت شهادت این عالم شهید نامگذاری شده و هرساله برنامه‌های متعددی در سطح کشوری و استان و شهرستان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی از برگزاری 30 عنوان برنامه فرهنگی در سطح شهرستان و حوزه‌های مقاومت بسیج خرم‌دره همزمان با این هفته خبر داد و یادآور شد: همایش حکمت مطهر و برگزاری یادواره‌های شهدا از شاخص‌‌ترین این برنامه‌ها هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خرم‌دره با اشاره به دیگر برنامه‌های این هفته در شهرستان، عنوان کرد: دیدار کارکنان و جمعی از بسیجیان سپاه شهرستان با امام جمعه، تجلیل از مربیان و فرهنگیان همچنین پیشکسوتان عقیدتی- سیاسی و برگزاری برنامه‌ها و مسابقات فرهنگی -ورزشی برای خانواده‌ها و بسیجیان نیز از جمله دیگر برنامه‌های این هفته است.

captcha