افتتاح پروژه نیمکت کتاب در بابلسر
کد خبر: 3596377
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰

افتتاح پروژه نیمکت کتاب در بابلسر

گروه فرهنگی: از سوی شورای اسلامی و شهرداری بابلسر فاز اول پروژه فرهنگی نیمکت کتاب با شعار «کتاب را نخوانید که بخوابید ، کتاب را بخوانید که بیدار شوید» در ساحل این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران پروژه فرهنگی نیمکت کتاب که از سال 91 از سوی شورای اسلامی بابلسر مطرح شد، که فاز اول آن عصر دیروز 15 اردیبهشت ماه با شعار «کتاب را نخوانید که بخوابید ، کتاب را بخوانید که بیدار شوید» با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، تنی چند از مسئولان شهری ، نویسندگان و مردم این شهر در ساحل پارکیگ یک و دو  افتتاح شد.
در مراسم افتتاحیه این پروژه مسلم حسین زاده رییس شورای اسلامی شهر بابلسر با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی و وجود نیروهای مستعد مولف و نویسنده در بابلسر، گفت:  تعداد مولفان و نویسندگان در بابلسر بیش از 40 نفر است که برای اولین بار در استان مازندران 30 نیمکت منقوش به آثار نویسندگان بابلسری آماده شده است.
وی افزود: عصر دیروز با رونمایی از یک نیمکت به عنوان نماد اولین فاز این پروژه مابین فضای ساحلی پارکینگ اول و دوم رونمایی شد.
حسین زاده تصریح کرد: در افتتاحیه فاز دوم این پروژه که همزمان با جشنواره ساحلی در تابستان انجام می‌شود از نویسندگان بابلسری تجلیل می‌شود.
در پایان این مراسم از نیمکت منقوش به جلد کتاب یکی از نویسندگان بابلسری با حضور مسئولان، نویسندگان و مردم رونمایی شد.
حمیدرضا گلمحمدی تواندشتی
افتتاح پروژه نیمکت کتاب در بابلسر
افتتاح پروژه نیمکت کتاب در بابلسر

captcha