کد خبر: 3599673
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲

سه سینما در اختیار «ویلایی‌ها» قرار گرفت

سه سالن سینمایی در اختیار فیلم سینمایی «ویلایی‌‌ها» قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) تسنیم نوشت: در پی پیگیری‌های این خبرگزاری نسبت به کمبود سالنهای نمایشِ فیلم سینمایی «ویلایی‌ها»، سه سینمای «سروش» «آینه» و «سپیده» در اختیار این فیلم سینمایی قرار گرفت. در حال حاضر با اکتساب سه سینمای اضافه شده به فیلم«ویلایی‌ها»، این فیلم 17 سالن نمایش در اختیار دارد.

فیلم سینمایی «ویلایی‌ها» به کارگردانی منیر قیدی و تهیه‌کنندگی سعید ملکان از روز 20 اردیبهشت ماه اکران خود را آغاز کرده بود؛ اما در همان ابتدای کار مورد کم لطفی برخی از مسئولان فرهنگی قرار گرفته و سالنهای سینمایی مناسبی در اختیارش قرار نگرفت.

captcha