اختصاص 12 میلیون تومان برای تربیت داور و ممتحن قرآن
کد خبر: 3601237
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷

اختصاص 12 میلیون تومان برای تربیت داور و ممتحن قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: یکی از برنامه‌های سال جاری تربیت کادر متخصص است که با اختصاص 12 میلیون تومان اعتبار از سوی شورای توسعه فرهنگ قرآنی جهت تربیت داور و ممتحن قرآن برنامه‌ریزی کرده و آن را اجرایی می‌کنیم.

حسن سلمانی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات‌اسلامی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی گفت: برای ماه رمضان امسال برنامه‌های مختلف و متعددی تدارک دیده شده است.

وی اظهار کرد: یکی از برنامه‌های در نظر گرفته شده طرح با قرآن است که در آن محافل جزء خوانی قرآن همراه با تفسیر قرآن با موضوع سبک زندگی دینی در شهرهایی چون بیرجند، خوسف، فردوس و قائن برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات‌اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: برای اجرای این طرح قرآنی 10 میلیون تومان اعتبار در نظرگرفته شده است که امیدواریم در ترویج سبک زندگی قرآنی در میان خانواده‌های خراسان‌جنوبی  مؤثر واقع شود.

سلمانی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه‌ها اعزام مفسر از ستاد تفسیر قم به خراسان‌جنوبی است که امسال برای سومین سال اجرایی می‌شود و در رمضان جاری آقای علی اکبر بابایی مهمان خراسان‌جنوبی خواهند بود.

وی افزود: یکی دیگر از برنامه‌ها اعزام گروه‌های قرآنی شامل دو قاری و یک حافظ کل به خراسان جنوبی است که در روزهای پنجم، ششم و هفتم خردادماه مهمان خراسان‌جنوبی شده و در شهرهای نهبندان، سربیشه، درمان، زیرکوه و مرکز استان برنامه دارند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات‌اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: یکی از برنامه‌های سال جاری تربیت کادر متخصص است که با اختصاص 12 میلیون تومان اعتبار از سوی شورای توسعه فرهنگ قرآنی در جهت تربیت داور و ممتحن قرآن برنامه‌ریزی کرده و آن را اجرایی می‌کنیم.

سلمانی یادآور شد: یکی دیگر از برنامه‌هایی که امسال نیز پی‌گیری می‌کنیم اجرایی شدن مجمع خیرین قرآنی است که در ترویج فرهنگ قرآنی مهم ارزیابی می‌شود.

captcha