حضور مردم در انتخابات مقبولیت نظامِ ما را به جامعه بین‌الملل نشان داد
کد خبر: 3601920
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵

حضور مردم در انتخابات مقبولیت نظامِ ما را به جامعه بین‌الملل نشان داد

گروه سیاسی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه با قدردانی از حضور مردم در انتخابات، گفت: حضور مردم در انتخابات مشروعیت و مقبولیت نظامِ ما را به جامعه بین‌الملل نشان داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه وبویراحمد، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌طلب، رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه روز گذشته، 31 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، با قدردانی از حضور مردم در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری، عنوان کرد: حضور مردم در انتخابات مشروعیت و مقبولیت نظامِ ما را به جامعه بین‌الملل نشان داد.
وی با اشاره به اینکه دشمنان درصدد کم‌رنگ کردن انتخابات در کشور ما هستند، افزود: فشار، تحریم و ارعاب از سوی دشمنان برای دلسردکردن مردم از نظام و انقلاب هیچ‌گاه نتوانست در اراده پولادین مردم خللی ایجاد کند و این مردم هستند که با حضور خود در عرصه‌های مختلف به‌ویژه انتخابات نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده و آنها را ناامید می‌کنند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه پاسداری و صیانت از اسلام و انقلاب را وظیفه همگان عنوان کرد و یادآور شد: حضور در انتخابات یکی از جلوه‌های پاسداری و صیانت از اسلام و انقلاب است و امیدواریم دولتمردان، این درک بالای سیاسی مردم را قدر نهاده و در خدمتگزاری آنها کوتاهی نکنند.
captcha