حضور حداکثری مردم در انتخابات معنای واقعی دموکراسی و آزادی است
کد خبر: 3602098
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
نماینده خراسان‌شمالی در مجلس خبرگان:

حضور حداکثری مردم در انتخابات معنای واقعی دموکراسی و آزادی است

گروه اجتماعی: نماینده مردم خراسان‌شمالی در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات پشتوانه و مایه افتخار نظام و به معنای دموکراسی در کشور است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، آیت‌الله حبیب‌الله مهمان نواز، نماینده مردم خراسان‌شمالی در مجلس خبرگان رهبری، در دیدار با منتخبان پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر با قدردانی از حضور پرشور مردم در انتخابات، اظهار کرد: حضور حداکثری، آگاهانه و با بصیرت ملت ایران در عرصه انتخابات، سبب حیرت جهانیان و ابرقدرت‌ها شده است.
وی ادامه داد: مردم ایران با حضوری آگاهانه در پای صندوق های رای بار دیگر نشان دادند که پشتوانه محکمی برای نظام و مایه مباهات هستند.
مهمان‌نواز حضور گسترده مردم در صف های رای را پر محتوا و معنا دانست، افزود: امیدواریم نتایج خوب این انتخابات در آینده نصیب مردم شود و اوضاع کشور را در بخش های مختلف بهبود بخشد.
وی با تاکید بر اینکه باید رویکردها رفع مشکلات مردم و پیگیری مطالبات آنان باشد، گفت: منتخبین مردم باید با صداقت حق و حقوق آنان را پیگیری کنند.
مهمان‌نواز با اشاره به اینکه حضور و یکپارچگی مردم نمونه ای از عنایت پروردگار متعال است، افزود: شرکت مردم در انتخابات و در یک فضای باز سیاسی و انتخاب یک گزینه از افتخارات نظام اسلامی است.
وی یادآور شد: امیدواریم فعالیت‌های شورای شهر نسبت به گذشته بهتر باشد و شاهد اقدامات مفید آنان در بهبود فضای شهر باشیم.
captcha