رقابت دختران در مسابقات قرآن آستان مقدس علوی
کد خبر: 3603138
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶

رقابت دختران در مسابقات قرآن آستان مقدس علوی

گروه بین الملل: مسابقات قرآن ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی و راهنمایی به همت آستان مقدس علوی برگزار شد.

رقابت دختران در مسابقات قرآن آستان مقدس علوی

به گزارش خبرگزاری بین المللی ایران(ایکنا)، به نقل از واحد اطلاع رسانی آستان علوی، آموزشگاه قرآنی الکوثر ویژه دختران وابسته به آستان مقدس علوی مسابقه ای با موضوع حفظ سوره ی مبارکه فجر وتحت عنوان (النفس المطمئنه) را به اجرا گذاشت.

انوار الحسناوی، مسئول برگزاری این مسابقه به واحد اطلاع رسانی آستان گفت: این مسابقه که ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی و راهنمایی برگزار شد شامل حفظ سوره ی مبارکه فجر است.

الحسناوی افزود: با توجه به فضیلت والای حفظ وتلاوت این سوره آن را برای این مسابقه انتخاب کردیم و شعار مسابقه نیز فجر حسین نورانی کننده جهان می باشد چرا که بنا بر برخی روایات آیات واپسین این سوره و مفهوم (نفس مطمئنه) اشاره به حضرت سید الشهدا دارد.

مسئول برگزاری مسابقه حفظ سوره فجر در ادامه ضمن اشاره به اهمیت نشر فرهنگ قرآنی در میان کودکان و نوجوانان گفت: هدف اصلی این مسابقه گام برداشتن در راستای نهادینه سازی فرهنگ قرآنی در میان کودکان و نوجوانان می باشد.

وی در ادامه گفت: آموزشگاه الکوثر فعالیتهای قرآنی گوناگونی برای تمامی گروه های سنی برگزار می کند و برگزاری برنامه های قرآنی در مدارس یکی از مهمترین اهداف این آموزشگاه است.

captcha