عبدالمجید جزایری، مدیر دارالقرآن امام صادق(ع) اداره آموزش
و پرورش شهرستان گتوند، در گفتوگو با خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از خوزستان،
گفت: شامگاه گذشته یکشنبه 7 خردادماه به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان، محفل دانش آموزی انس با
قرآن در این شهرستان برگزار شد.
وی عنوان کرد: مصلای نماز جمعه شهرستان میزبان این برنامه قرآنی بود که در آن تعدادی از دانش آموزان نخبه قرآنی به تلاوت قرآن پرداختند.
جزایری ادامه داد: در ابتدای این محفل قرآنی محمدرضا محمدامین دانشآموز برگزیده مسابقات قرآنی دانشآموزان استان به قرائت آیاتی از کلامالله مجید پرداخت و پس از آن محسن سواری حافظ قرآن از شهرستان شوشتر محفوظات قرآنی خود را برای شرکت کنندگان قرائت کرد.
مدیر دارالقرآن امام صادق(ع) اداره آموزش و پرورش گتوند با بیان اینکه این محفل قرآنی با همکاری مؤسسات قرآنی ثقلین و احزاب شهرستان گتوند برگزار شده است، گفت: در پایان این محفل نورانی حجتالاسلام مقدسزاده از روحانیون منطقه در خصوص فضیلتهای قرائت قرآن در ماه مبارک رمضان و آداب آن به سخنرانی پرداخت.