انتشار اشعار لری شاعران کهگیلویه و بویراحمد در«چترافتو»
کد خبر: 3604840
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱

انتشار اشعار لری شاعران کهگیلویه و بویراحمد در«چترافتو»

گروه هنر: مدیر واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: گزیده اشعار محلی شاعران این استان در قالب کتاب «چتر اَفتو» چاپ و منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کهیگلویه و بویراحمد، شهربانو پاک‌نژاد، مدیر واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد امروز، 9 خردادماه اظهار کرد: کتاب «چتر اَفتو» به همت «سید ماشاءالله افسر» شاعر و داستان نویس مطرح کهگیلویه و بویراحمد گردآوری و با حمایت حوزه هنری استان به چاپ رسید.
وی اضافه کرد: این کتاب شامل اشعار محلی شاعران استان بوده و در این کتاب اشعاری از  شاعر فقید استان مرحوم حمزه ولوی نیز به چاپ رسیده است.
مدیر واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:  یکی از رسالت‌های مهم حوزه هنری کشور و این استان اهتمام جدی به تولید آثار فاخر هنری و ادبی با استفاده بهینه از ظرفیت هنرمندان خود است.
پاک‌نژاد تصریح کرد: واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان علاوه بر توجه و برنامه‌ریزی در زمینه استعدادیابی، برگزاری نشست‌های شعر و داستان و برگزاری کارگاه‌های ادبی اقدام به حمایت همه جانبه از چاپ و تولید آثار فاخر در عرصه شعر و داستان نیز می‌کند.
وی عنوان کرد: آیین رونمایی از کتاب «چتر اَفتو» گزیده اشعار محلی کهگیلویه و بویراحمد به‌زودی و با حضور جمعی از مسئولان اجرایی، شاعران و هنرمندان این استان در شهر یاسوج مرکز استان برگزار می‌شود.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۹:۰۸
0
0
با سلام.. این کتاب کجا گیر میاد
captcha