نحوه دریافت بن‌های خرید از نمایشگاه قرآن
کد خبر: 3605159
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸

نحوه دریافت بن‌های خرید از نمایشگاه قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های معاونت قرآن و عترت با اشاره به اینکه 14 میلیارد ریال بن خرید برای مؤسسات در نمایشگاه قرآن در نظر گرفته شده است، نحوه دریافت این بن‌ها را تشریح کرد.

محمدحسین فدوی، معاون مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به اینکه در بیست و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم مبلغ 14 میلیارد ریال بن خرید برای مؤسسات در نظر گرفته شده است، گفت: مؤسسات برای دریافت این بن‌ها می‌توانند به شعب بانک شهر که در نمایشگاه مستقر شده است، مراجعه کنند.
وی با اشاره به اینکه نماینده اتحادیه نیز در نمایشگاه مستقر است، افزود: هر مؤسسه برای دریافت بن خرید می‌تواند به میزان هر مبلغی که به عابر بانک واریز کند، 2 برابر همان مبلغ تا سقف 15 میلیون ریال بن خرید دریافت کند.
معاون مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های معاونت قرآن و عترت اظهار کرد: برای دریافت بن خرید از نمایشگاه قرآن همراه داشتن مدرک شناسایی، معرفی نامه از مدیر مؤسسه و تصویر مجوز مؤسسه الزامی است.
فدوی در ادامه گفت‌وگوی خود با ایکنا با اشاره به اینکه این بن‌ها تا پایان نمایشگاه و در تمامی غرفه‌های بخش فروش قابل استفاده است، بیان کرد: همچنین دانشجویان رشته‌های علوم قرآنی یا رشته‌های مرتبط و طلبه‌های علوم دینی نیز می‌توانند به میزان 150 هزار تومان بن خرید از نمایشگاه قرآن دریافت کنند.
captcha