به گزارش
خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، به نقل از اداره امور قرآنی استان، نوید قدیر دخت، کارشناس قرآنی شهرستان کیار گفت: دوره تدبر در قرآن نیم جزء سی قرآن کریم با حضور استاد ابوذر کارگر در حسینیه سیدالشهدا(ع) روستای تشنیز برگزار شد.
وی تصریح کرد: دوره تدبر در قرآن در این شهرستان ابتدا در شهر شلمزار برگزار شد و الان هم در روستای تشنیز در حال برگزاری است.
قدیر دخت گفت: کلاس تدبر در قرآن را هم در روزهای آینده در شهر گهرو با فراهم شدن شرایط برگزار خواهیم کرد.
گفتنی است، این دوره هر هفته سهشنبهها ساعت 5/30 تا 7 به مدت 16 جلسه انجام خواهد شد.